نمایشگاه مصالح ساختمانی خراسان رضوی در قرقیزستان گشایش یافت
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرنگار ایرنا، این نمایشگاه كه با حضور معاون اتاق بازرگانی قرقیزستان، رییس سازمان تجارت و صنایع معدنی استان خراسان رضوی، معاون شهردار بیشكك و نمایندگان شركت های ایرانی و متخصص در تولید محصولات ساختمانی دایر شده تا روز سه شنبه هفته جاری دایر است.

'امانگلدی دولت علیف' معاون اتاق بازرگانی قرقیزستان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه گفت: سازماندهی و برگزاری این گونه نمایشگاه ها در كشور انگیزه بیشتری در تحكیم و توسعه روابط میان دو كشور ایجاد خواهد كرد.

وی ضمن تشریح ظرفیت اقتصادی و سرمایه گذاری این كشور، افزود: از آنجا كه تحقق رشد اقتصادی از برنامه های اصلی كشور ما است، فعالان اقتصادی قرقیز با بهره گیری از تجارب و توان تولیدكنندگان ایرانی می توانند بخشی از این بستر را مهیا كنند.

دولت علیف با اشاره به نقش اتاق بازرگانی و صنایع قرقیزستان در ایجاد هماهنگی میان تمام بخش های اقتصادی گفت: حضور شركت های خارجی از جمله ایرانی نه تنها فضای فعالیت های اقتصادی را برای تولیدكنندگان قرقیز متحول خواهد كرد بلكه سبب بهبود وضع تولید محصولات داخلی خواهد شد.

'علی صفرزاده' رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز گفت: این نمایشگاه در راستای توسعه صادرات و افزایش روابط اقتصادی با كشورهای همسایه با حمایت سازمان توسعه تجارت ایران و توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شده است.

وی با بیان آنكه این نمایشگاه فرصت مناسبی جهت معرفی توانمندی های صاحبان صنایع و علاقه مندان فراهم كرده است، افزود: این نمایشگاه با همكاری اتاق بازرگانی قرقیزستان، سفارت جمهوری اسلامی، وزارتخانه ها و سازمانهای اقتصادی و تجاری این كشور برگزار شد.

صفرزاده ابراز امیدواری كرد: نمایشگاه به بستری مناسب برای توسعه مذاكرات فعالان اقتصادی بخصوص مدیران شركت های ایرانی و قرقیزی تبدیل شود.

در این نمایشگاه نمونه هایی از تولیدات مصالح ساختمانی استان خراسان رضوی در بخش های خدمات فنی و مهندسی، سازه های سبك ساختمانی، سنگ های تزیینی و چینی آلات بهداشتی، تاسیسات و صنایع گرمایشی و سرمایشی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

آساق**1558**1479





:: برچسب‌ها: زرد , تابستان , عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
aby در تاریخ : 1390/12/6/6 - - گفته است :
سلام از وبتون دیدن کردم لطفا از وبلاگ روانشناسی ما دیدن کنید وجهت بالابردن اطلاعات عمومی دیگران واگاهی بخشی وبلاگمون هم توپیونداتون بذارین هم به دوستان معرفی کنید به امید داشتن جامعه زیباتر وسالمتر ذوالفقار سلیمانیhttp://rvan2.blogfa.com


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: